Skremt av meg sjølv....

Vise menn har slått fast at stress påvirkar kortidshukommelsen vår i negativ retning. Har ( desverre ) fått erfart at dette er tilfelle idag . ( håper det er grunnen i allefall.......)
Heilt sidan eg lærte meg å gå har eg hatt ein "lettare " fasinasjon av sko. Sko i alle fargar og fasongar. Sko med høge helar og lave helar. Joggesko til inne bruk og ute bruk. Skoletta og støvelettar, ja lista er uendeleg.
I fylgje mannen min er fasinasjonen min med sko litt høgare enn gjennomsnitte i befolkninga ! ( meir altoppslukande..........)
I allefall. På kontoret med oss er vi to som lide av same sjuka, så kva er da meir naturleg å gjere når vi ein sjeldan gang har lunsj ilag ? Jauda - vi surfa på nettet på jakt etter nyeheite på sko fronten. Ikkje noko unormalt i det !
Det hende også at vi finn noko som vi berre må ha!
Ugg`s er ein av dei tinga. I hvertfall dei vi fann........
Ting skjer ganske fort når vi bestemmer oss og vips så var to par ugg`s på vei frå Kina til Hareid......pr postordre! ( Lurt å få levert dei på jobb, vi må no skjule litt frå våre bedre halvdelar :-) )
I dag tikka det inn ei melding frå " my partner in crime " , hentelapp på posten!
Joho - klart eg kunne hente! Måtte berre bli ferdig med ettermiddagens liste, papir arbeid og telefon runde.....
Ingen problem der, eg gjorde meg ferdig på jobb, henta helgas blomsterbukett frå Floriss, satte meg i bilen og køyrde heim i takt med Anastacia for å starte på helgavasken. Heilt normal fredag.
Overaskelsen var stor då realitetane kom frå Knotten via ei tekstmelding.
" Fekk du henta- var dei kuule ?"
Hjerna var totalt blank ei lita stund, men så........
Hjelpe å trøste meg!
Pakken var gløymt, skona frå Kina som vi berre måtte ha, var gløymt!
Er det rart eg tvila på min mentale tilstand......
Offa då, trur vi var like sjokka begge to.
Kva kan ein seie, nei best å sige ned i stresslessen med eit glas vin for å bearbeide sjokket.......
Det er bra eg har huska å bestille flybillett til Oslo, ein kan no aldrig vite....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar