Søndag's morgen

Sitte her en tidelig søndagsmorgen , en veldig tidelig søndagsmorgen , å kosa meg ilag med Martin. Martin , verdens skjønnaste liten gut som eg er så heldig å vere bestemor til. Han ramla inn i familien vår for 2 år sida, han og mammaen Mia. En sann berikelse både for meg og bestefaren. Klart det av og til byr på utfordringar. Spesielt klokka 6 en søndagsmorgen, eller kl 3 på natta en fredag når du helst vil sove etter ei lang veke, men alt er glømt etter fyrste kosestund ( og fyrste kaffekopp) på morgenen. Akkurat no har eg leita fram skrivelysta ( har vore lite dei siste åra ) medan han set å kosar seg med " biler " på DVD. Fyrste kaffekopp er tømt og planlegging av dagen er igang.
Sidan Jula er rett rundt hjørnet og at det faktisk er fyrste søndag i advent idag har eg planlagt Julemann baking 😃 passa vel bra det for å få litt Julestemning - trenge no å finne fram til den no når regnet hølja ned og vinden ula rundt husnova.
Trur kanskje det blir litt fleire blogge framover - blir vel helst blogge meir om fjell og gjøre enn før . Er så heldig å få benytte meg av fjelltoppene rundt på Sunnmøre, når vi ikkje er å finne der så sklir vi forsiktig rundt fjæresteinane i kajakk.

No er det overfall morgen og jaggu påtide å tende Julestjerna for fyrste gang iår.
God fyrste søndag i advent til alle 😃

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar