Laurdag.......

         
                   
Laurdagsmorgen kl 07:10,eg og hunden sitte på stua å ser på sola.
Nydelig vårmorgen med blå himmel,sol, 3grade og lovnad om ein nydelig dag.
Klokka nærma seg 09:00 og resten av huset ligge fortsatt godt gjømde under dyna og nyte helgeroa. Eg kjennde at kroppen begynde  bli rastlause så hunden og eg pakka på oss. Boblejakke, hanska og solbrille på meg, fleecjakke på  (prima) Donna. Turen gjekk rundt burma ( for dokke som er lokalkjende ) for dokke andre - ein tur på ca 40 min. 
Kvitrande fugla, varmande sol, marka og grøftekantane som var dekte av frost var med på å gjere turen til ein god start på dagen.

No har eg dusja hunden, spist frokost, kosa meg med ein kopp kaff og  brukt litt på å plage omverda med mine opplevelsar så no er det påtide å starte på dagens gjeremål.

Ha ein fantastisk helg alle sammen !


Ps! til alle som ventar på golfsesongen - drive rangen er opna i Hovden !!
             
                        

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar